Image

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie do kreowania wizerunku firmy na rynku. Niepowtarzalny znak firmowy, kolorystyka i krój pisma wyróżnią przedsiębiorstwo na tle konkurencji oraz na stałe zakorzenią się w świadomości klientów.
Kiedy mamy już opracowane LOGO, wybrane kolory firmowe oraz krój pisma każda firma powinna posiadać KSIĘGĘ IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ – przewodnik na, którym opiera się cały proces kreowania marki. Księga identyfikacji wizualne zawiera:
logo firmy wraz z wytycznym do stosowania, kolory firmowe, typografię, wzory druków firmowych (papier firmowy, koperty, wzory dokumentacji), wzory materiałów reklamowych (wizytówki, ulotki, plakaty, broszury itp.), oznakowanie środków transportu, informacje wizualne (tablice informacyjne, szyld firmowy, tabliczki przy drzwiach, drogowskazy) oraz inne elementy identyfikacji (gadżety reklamowe, flagi itp.)
Zapraszam do współpracy, chętnie stworzę dla Państwa niepowtarzalne logo oraz księgę identyfikacji wizualnej. Przy projektowaniu pracuję według schematu: wywiad z klientem, określenie grupy docelowej, przygotowanie harmonogramu prac, szukanie inspiracji, przygotowanie koncepcji logo, konsultacje z klientem w procesie projektowania, prezentacja projektu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *